Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΑ ΑΠΟ ΕΚΘΕΣΕΙΣ



















10 σχόλια :

ΦΛΩΡΑ είπε...

Πολύ όμορφες πέτρες με όμορφες εκφράσεις στα πρόσωπα.

debbgoud είπε...

όμορφα και άκρως ελληνικά τα θέματά σου!!!

giasmin είπε...

ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΟΥΡΓΙΕΣ!!!!

metaxia nikolopoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΕΤΡΕΣ .ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.

Katrina είπε...

Ολα πανεμορφα!!!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Aπο φόρα ,θέλοντας θα σχολιάσω αυτήν την ανάρτηση εγραψα τα σχόλια μου στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση σου.Πάντως είμαι ενθουσιασμένη με την δουλειά σου!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Γέμισες την ψυχή και τα μάτια μου ομορφιά και τέχνη χάρηκα που σε γνώρισα με τα μάτια της καρδιάς θα είμαι πρώτη φίλη του μπλόκ σου!!!!

ΕΛΕΝΗ ΤΕΤΩΡΟΥ ΛΑΤΣΗ είπε...

Ευχαριστώ όλες σας για τα όμορφα λόγια σας. Μου δίνετε δύναμη να δημιουργώ!




Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Μου άρεσαν πάαρα πολύ τα βοτσαλάκια σου!!! Έργα τέχνης!!!

Funky Monkey είπε...

Γεια σου Ελένη! Βρέθηκα τυχαία στο blog σου και εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο που ζωγραφίζεις. Μου άρεσαν πολύ όλα τα θέματά σου και ειδικά οι μορφές των κοριτσιών...

Θα χαρώ να περάσεις και από το δικό μου blog http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/ και να τα λέμε και από κει. Καλό απόγευμα!