Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

ΤΑ ΤΟP 10

Κορίτσια μπαίνω και εγώ στο παιχνίδι μιά και με προσκαλέσατε λοιπόν

Αγαπημένο βιβλίο                        -   ΙΜΑΡΕΤ     Γ ΚΑΛΠΟΥΖΟΣ
Αγαπημένη πόλη                          - Μυτιλήνη {ηλιοβασίλεμα στο Μόλυβο }
 Αγαπημένο γλυκό                        - black forest
Αγαπημένο άρωμα                        -   Αυτό της φρέζιας
Αγαπημένο blog                          -΄Οτι έχει σχέση με ζωγραφικη -κατασκευες - καλλιτεχνικά
Αγαπημένες μπότες                     -   Καστόρινες καφέ με ίσιο τακούνι για περπάτημα
Αγαπημένος προορισμός             - Καστάνιτσα το ομορφότερο χωριό του Πάρνωνα
Αγαπημένος τόπος για καφέ          -  Παράλιο ΄Αστρος  να αγναντεύω θάλασσα
αγαπημένο φαγητό                        -  pizza italiana
αγαπημενη ανάρτηση                    - τα ζωάκια μου από βότσαλα










2 σχόλια :

Νίκη είπε...

Ελένη μου το Ιμαρέτ μου άρεσε πολύ κι εμένα! Επίσης θα συμφωνήσω και με το παραπάνω με τη black fοrest ,όπως και με την πανέμορφη και τόσο γραφική Καστάνιτσα!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Πράγματι Ελένη, η ανάρτηση με τα ζωάκια πάνω στα βότσαλα είναι πολύ όμορφη ανάρτηση. Έχεις όμως και πάρα πολλές άλλες αναρτήσεις που μου ζεσταίνουν την καρδιά...